نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
خبرهای پنجره ی تابستانی نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس / بخش دهم

خبرهای پنجره ی تابستانی نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس / بخش دهم

روزهای نقل و انتقالات داغ تابستانی اغاز شده و هواداران یوونتوس در انتظار خرید و فروش تیم محبوب خود می باشند. در ادامه سر تیتر مهم ترین اخبار روز نقل و انتقالات یوونتوس را با هم مرور خواهیم کرد.

 

― با اینکه ماسیمیلیانو الگری همچنان برای ماندن در یووه مقاومت می‌کند اما جان اِلکان همچنان در آروزی تحقق رویایِ بازگشت زین‌الدین زیدان به یوونتوس است. آنطور که در خبرها شنیده می‌شود، الهلال و پیشنهاد گشاده‌دستانه‌اش تنها امکان موجود برای وسوسه کردن و تغییر رأی الگری‌ست. نام زیدان سال‌ها در فهرست نخست آرزوهای آندره‌ا الگری بود و اگر این بار الکان پا پیش گذارد و بتواند او را متقاعد به آمدن به تورین کند، بزرگ‌ترین رویای سال‌های اخیر این خاندان به تحقق می‌رســـد. (Federico Danesi / Libero)

 

― «از علاقه‌ی باشگاه‌های مختلف برای جذبم باخبر هستم اما تیم آینده‌ام را انتخاب کرده‌ام و مطمئن هستم مدیربرنامه‌هایم باقی کارها را انجام خواهد وگرنه مجبورم او را به مرخصی بفرستم. (خنده) پیوستن به یووه و از دست دادن شانس حضور در لیگ قهرمانان؟ راستش به حضور در لیگ قهرمانان فکر می‌کنم و طبعاً دوست دارم که در این تورنمنت بازی کنم اما این تنها چیزی نیست که به آن می‌اندیشم؛ نقش من در پروژه، برنامه‌ها و اهداف باشگاهی که به آن می‌پیوندم برایم اهمیت بیشتری دارند. به همین خاطر رفتن به تیمی که در اوج است یا تیمی که در حال بازسازی‌ست برایم فرقی نمی‌کند. در 23 سالگی وقت آن فرارسیده تا مسئولیت‌های خاصی بر عهده بگیرم. » (گفتگوی داویده فراتِزی با Gazzetta dello Sport)

 

― «ما همچنان در حال بررسی بهترین پیشنهاد هستیم؛ یوونتوس، اینتر و رم باشگاه‌هایی هستند که فعلاً پیش‌قدم شده‌اند. البته من هم خبرهای مربوط به فروش تونالی توسط میلان به نیوکسل را شنیده‌ام اما این هیچ ارتباطی به فراتِزی و ما ندارد. در مورد رم هم باید بگویم اتفاقاً تا اینجا 30 درصد شانس به خدمت گرفتن فراتِزی را دارند. تا آنجا که می‌دانم فراتِزی نیز ترجیحِ به خصوصی جز ماندن و بازی در لیگ ایتالیا ندارد. » (جووانی کارناوالی، مدیرعامل ساسوئولو در گفتگو با Il Messaggero)

 

― مذاکرات رقبای یوونتوس برای جذب داویده فراتِزی وارد مرحله‌ای جدید شده است. جورجو فورلانی، مدیر روسونری همزمان با آماده شدن برای انتقال ساندرو تونالی به نیوکسل با جووانی کارناوالی (مدیر ساسوئولو) تماس گرفته و نراتزوری نیز در حال آماده شدن برای ارائه پیشنهادی رسمی به این باشگاه است. (Gianluca DI Marzio)

 

― تنها نقطه‌ی عطفِ اجرایی در مورد داویده فراتِزی، توافقِ روز دهم ژوئن میان اینتر و ساسوئولو بود. با این حال فراموش نکنید که سال گذشته نیز همین سناریو در مورد گلیسون برمر و اینتر اتفاق افتاده بود؛ مسیری که در ادامه با پیروزی ناگهانی و مقتدرانه‌ی یوونتوس به پایان رسید. (Michele Criscitiello)

 

― مادر فابیانو پاریسی، مدافع‌چپ 22 ساله‌ی امپولی در پاسخ به احتمال حضور فرزندش در یوونتوس: «این سوالی‌ست که این روزها زیاد از من پرسیده می‌شود. هرچند هنوز هیچ چیز مشخصی وجود ندارد اما شخصاً امیدوارم این اتفاق رخ دهد. اگر او به یووه برود، روح شوهر من شاد خواهد شد، چراکه او یکی از عاشقان یوونتوس بود. در صورت رفتن فابیانو به تورین، لباس یووه را به او تقدیم خواهیم کرد. (Sport Channel 24)

 

― علی‌رغم نزدیک شدن تیموتی وِآ به یوونتوس، مسیر رسیدن به تیموتی کاستانیه، فول‌بک 27 ساله و بلژیکی لسترسیتی به طور کامل بسته نشده است. همه‌چیز به اراده‌ی روباه‌ها بستگی دارد؛ اگر آنها حاضر به انتقال قرضی مدافع‌شان بدون در نظر گرفتن پیش‌شرط‌های سنگین مالی شوند، بیانکونری می‌تواند نظیر پروژه‌‎ای که فصل گذشته در خصوص آرکادیوش میلیک انجام داد را مجدداً تکرار کند. (Gazzetta)

 

― یوونتوس در نظر دارد تا در صورت جذب تیموتی وِآ، از این بازیکن به جای خوان کوادرادو در ترکیبش استفاده کند. همه‌‌چیز برای حضور او در تورین آماده است و پیش‌‎تر توافق‌ها برای بستن قراردادی 5 ساله با قیمت 12 میلیون یورو (با احتساب پاداش‌ها) انجام شده است. (Sportmediaset)

 

― جذب تیموتی وِآ رابطه‌ای منطقی میان کیفیت و قیمت را به تصویر می‌کشد؛ بازیکنی که هم ویژگی‌های هجومی و هم توانایی پوشش و ترمیم ضعف‌های جناحین را دارد. در صورت پیوستن او با اطمینان بیشتری می‌توان پروژه‌ی جذب سرگئی میلینکوویچ‌ساویچ را منوط به عدم موفقیت یووه در مذاکره برای ماندن آدرین ربیو دانست. (La Stampa)

 

― احساس می‌کنم پروژه‌ی جذب تیموتی وِآ یکی از اثرات زلزله‌ی بزرگی‌ست که با آمدن کریستیانو جونتُـلی به یوونتوس رخ خواهد داد. این انتخاب به مراتب از ایده‌ی جذب توماس پارِتـی بهتر است؛ گزینه‌ای که پس از ورود به تورین ممکن است از تصویر خارج و کمتر در زمین دیده شود. اگر قرار است به آینده فکر کنیم، گزینه‌هایی شبیه به وِآ ایده‌آل‌تر هستند. (Massimo Pavan)

 

― دلیل توجه ناگهانی باشگاه‌های عربستانی و شنیده‌ شدن زمزمه‌ی مذاکره یوونتوس با توماس پارتِـی بیش از هر چیز به اختلاف این بازیکن غنایی با میکل آرتتا باز می‌گردد. با اینکه شنیده‌ها از توافق 18 الی 20 میلیونی و سه ‌ساله‌ی او با یووه حکایت می‌کنند اما برچسب قیمت توپچی‌ها برای او بین 35 تا 30 میلیون یورو تخمین زده می‌شود. (Gazzetta)

 

― توماس پارِتـی بیش از آنکه برای یوونتوس یک هدف باشد یک جایگزین به حساب می‌آید؛ گزینه‌ا‌ی آلترناتیو که در صورت عدم موفقت مذاکرات بیانکونری با آدرین رابیو فعال خواهد شد. یووه علی‌رغم اعداد متفاوتی که برای پارِتـی در رسانه‌ها عنوان می‌شود، پیشنهادی 18 میلیون یورویی را در نظر گرفته و در صورت عدم موافقت، چانه‌زنی و اتلاف وقتِ احتمالی توپچی‌ها، به سراغ سایر گزینه‌ها خواهد رفت. (Panorama)

 

― شنیده‌های رابطان خبری ما حاکی از آن است که یوونتوس قطعاً در این پنجره نقل‌و‌انتقالاتی با وستون مک‌کنی، آرتور ملو و دنیس زکریا وداع خواهد کرد. مک‌کنی 30 الی 35 میلیون یورو قیمت‌گذاری شده و از لیگ برتر، بوندس لیگا و ترکیه پیشنهاداتی دارد؛ ملوی 15 میلیون یورویی نیز در عربستان، اسپانیا، برزیل و انگلستان طرفدارانی را اطراف خود می‌بیند و وستهام و بورسیا دورتمند نیز جدی‌ترین متقاضیان زکریا هستند و یووه امیدوار است آنها بتوانند از پسِ قیمت 20 میلیون یورویی او برآیند. (Il Corriere dello Sport)

 

― با اضافه شدن زمزمه‌ی پیوستن پاری‌سن‌ژرمن به جمع علاقه‌مندانِ جذب فدریکو کیه‌زا، شمار باشگاه‌های متقاضی این وینگر 25 ساله به 5 تیم رسیده است. (پاری‌سن‌ژرمن، لیورپول، نیوکسل، بایرن‌مونیخ و چلسی) در حالیکه گام‌های نخست لیورپول مصمم‌ و جدی‌تر برداشته شده و قرمزها پیشنهادی 50 میلیون یورویی را برای به خدمت گرفتن او آماده کرده‌اند اما به نظر می‌رسد این استقبال از کیه‌زا باعث شود تا مدیران یوونتوس برچسب قیمیتی‌شان برای فده را 60 میلیون یورو در نظر بگیرند. (La Gazzetta dello Sport)

 

― به جز صحبت‌های چند روز پیش جووانی مانا با نمایندگان باشگاه گالاتاسرای در خصوص انتقال احتمالی وستون مک‌کنی به این تیم هنوز هیچ صحبتی در خصوص نیکولو زانیولو بین دو باشگاه به صورت رسمی انجام نشده و بیانکونری بیشتر در انتظار روشن شدن آینده‌ی فدریکو کیه‌زا و سپس تصمیم‌گیری برای ورود به پروژه جذب زانیولو است. (Gazzetta)

 

― علی‌رغم علاقه‌ی یوونتوس، اینتر و میلان به سرگئی میلینگوویچ‌ساویچ اما هیچ‌کدام از این باشگاه‌ها به صورت رسمی برای جذب او پیش‌قدم نشده‌اند. در این بین یوونتوس مترصد است پیش از هرگونه تماس با لاتزیو، پیشنهادی 25 میلیون یورویی به همراه یکی از بازیکنان جوان خود را در کنار دستمزد 6 میلیون یورویی برای ساویچ به بیانکوچلستی ارائه کند. همه‌ی اینها اما صرفاً ایده‌هایی هستند که تا پیش از درک اهداف آدرین رابیو قابلیت اجرایی ندارند. (Il Messaggero)

 

― لوکا پله‌گرینی، مدافع چپِ یوونتوس که پس از یک نیم فصل ناموفق در فرانکفورت، ژانویه‌ی گذشته رهسپار لاتزیو شد، آماده است تا همچنان در رم بماند. دلبستگی پله‌گرینی به بیانکوچلستی، رابطه‌ای دو طرفه‌ است و مائوریتسیو ساری نیز از مدیران لاتزیو خواسته تا مقدمات حضور دائمی او در این تیم را فراهم کنند. به نظر می‌رسد علی‌رغم رسیدن دو پیشنهاد از آلمان و انگلیس، این بازیکن 24 ساله با پرداخت بند خرید 15 میلیون یورویی‌اش، توسط عقاب‌های آبی‌پوشِ رم شکار شود. (La lazio siamo noi)

 

― بولونیا همچنان اصرار دارد تا ساموئل ایلینگ‌جونیور را به صورت قرضی به ترکیب خود برای فصل آینده اضافه کند. ایلینگ‌جونیور اما آماده شروع تمرینات بیانکونری و آگاهی از برنامه‌های الگری برای او در صورت ماندن در یوونتوس است. در صورت تأیید کادر فنی، یووه بی‌میل نخواهد بود تا این بازیکن انگلیسی را برای کسب تجربه بیشتر رهسپار یکی از تیم‌های سری A کند. (Corriere dello Sport)

 

― خبرهای داغ نقل‌وانتقالات فوتبال عربستان و جذب چهره‌های سرشناس فوتبال اروپا توسط تیم‌های این کشور به نزدیکی‌های باشگاه یوونتوس نیز کشیده شده و به نظر می‌رسد باشگاه‌های النصر و الهلال علاقه‌مند به جذب الکس ساندرو، مدافع‌چپِ 32 ساله بیانکونری شده‌اند. یووه در صورت رسیدن پیشنهادی درخور از عربستان برای این بازیکن برزیلی دست رد به سینه‌ی آن نخواهد زد. (Gazzetta dello Sport)

 

― باشگاه یوونتوس رسماً اعلام کرد که تمایلی به فعال کردن بند خرید اختیاری 15 میلیون یورویی لئاندرو پارِدِس، هافبک‌دفاعی 28 ساله‌اش ندارد و این بازیکن آرژانتینی با اتمام قرارداد قرضی‌اش به پاری‌سن‌ژرمن بازخواهد گشت. (Juventus.com)


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: